torsdag 16 juni 2011

I wonder what tomorrow has in mind for me, Or am I even in it's mind at all

Ojoj.. åter ett stort uppehåll mellan blogginläggen.
Det går i perioder mitt skrivande.
Å andra sidan har det precis som vanligt vart full rulle här.
om jag ska börja med pojkarna så har Jamie varit på EEG undersökning, vi väntar fortfarande på resultatet, men då han fortsatt att krampa har hans neurolog satt honom på en medicin som heter Keppra. Det är en relativt ny sort som ska ha, jämfört med andra elipepsi mediciner lite biverkningar.
Den typen av epilepsi som Jamie troligen har är en ganska sällsynt och svårbehandlad sort. Men vi får hoppas på det bästa! Man ska inte "måla fan på väggen".. ;)
Tage är det full rulle på. Det går inte att släppa honom med blicken för en sekund. Han är precis som en liten torped!
Men han är en glad kille just nu och verkar riktigt harmonisk. :)

Vi har också hunnit vara på Sweden Rock festivalen! Det var otroligt roligt att komma dit igen.. förra sommaren kunde vi inte åka, av förklarliga själ...
Jag har fått se band så som Queensryche, Mr Big och Styx.
Trooor att Styx och Mr Big får en delad förstaplats i titeln bästa band på årets festival!
Jag lägger in lite bilder jag tagit här nedanför.
Tage och Jamie var med oss ner och min kära mor följde med som barnvakt och hon fick support av våra fantastiska vänner M och B-E. Barnen var dock aldrig inne på festivalområdet.. ;) Ni kan vara lugna!

Tag hand om er mina vänner!

"Tiden är knapp. Så ha inte bråttom." - Tommy Nilsson







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar