torsdag 24 mars 2011

Försäkringskassan

Herrens david vad stressad jag blev när jag kollade min Föräldrapenningsutbetalning nu på morgonen. Jag skulle få alldelles för lite enligt min internetsida. PANIK!
Så jag ringde med skakiga händer upp FK.. tack och lov så gick det att styra upp! Resterande utbetalning kommer på Måndag. Tack för det Försäkringskassan!

På tal om ekonomi, så verkar det inte bättre än att jag inte har någon restskatt i år! :D
Underbart!
Då jag under några år haft flera olika arbetsgivare samtidigt så har det blivit helt knasigt, och jag åkt på några kängor när det gäller restskatt. Men INTE detta året! :)

Barnen har haft en ok natt, de störs av sina tänder stackarna.
J har en på gång uppe och en nere. T har fått två nere och har FYRA på gång igenom tandköttet uppe. Tror sjutton att han blir irriterad! Om det är någon som har några tips på hur jag kan hjälpa dem, bortsett från Alvedon och diverse tugg, bit ringar så mottages de tacksamt!

Jag ser att det är en och annan som är inne och läser här på bloggen, det vore roligt att veta vilka ni är, lämna gärna en kommentar! ;)


T, J och jag den 5 December 2010


3 kommentarer:

  1. Jag läser givetvis ;) Kram Julia och Viola

    SvaraRadera
  2. Och jag läser också här. Kram Olivia

    Förresten.. En isbit inlindad i en kökshanduk eller liknande kan vara rätt gött för grabbarna att bita på.

    SvaraRadera
  3. Och jag är såklart också här och kikar! :D

    SvaraRadera