torsdag 31 mars 2011

Underbara Joakim o Joel! Blir såå glad av den här texten!

"Ser jag tjock ut i den här?"

Jag har hört dej säga det så många gånger nu.
"Jag är tjock, jag är ful, eller hur?!"
Och hur jag än försöker förklara för dej,
att du är fin, som du är - blir du sur.
De spelar inte någon roll för mig,
om du tjock, smal, lång eller kort.
De som verkligen som betyder nått, är vad som finns, inuti din kropp.

"Ser jag tjock ut i den här?"
"Ingenting passar, jag känner mig vulgär"
Jag tycker om dig som du är, du är naturligt extraordinär.

Det sägs att skönhet kommer inifrån,
då är det bättre att va ful än dum som ett spån!
I mina ögon är du speciell,
och vem har sagt att det ska vara fel att vara originell?

"Ser jag tjock ut i den här? Kläderna krymper eller är det en skimär?"
Jag tycker om dig som du är, du är naturligt extraordinär.

Jag tycker om dig som du är.

"Men ser jag fet ut i den här då? Det syns i dina ögon att du också tycker så."

Att du ser lite tjock ut i den där,
håret är spikrakt men din kropp är cirkulär,
och jag tycker om dig som du är, du är naturligt extraordinär!

2 kommentarer: