söndag 13 mars 2011

Välkommen!

Hej och välkommen till min blogg!
Vad roligt att du hittat hit! :)

Jag kan inte förstå hur tiden kan gå så fort!
Om bara ett par veckor fyller våra små pojkar T & J ett år.

Vår resa har varit lång!

Pojkarna föddes den 22 Mars 2010.
Vattnet på T gick klockan 04.37 den 19 Mars. 2 ambulanser kom och hämtade oss, då vi inte visste om de skulle vilja komma ut direkt.
Tack och lov kunde värkarbetet stoppas med hjälp av dropp i tre dygn.
Jag fick två kortisonsprutor för att boosta pojkarnas lungutveckling (tack och lov hann jag få båda).
Tvilling 1 föddes vaginalt, tvilling 2 är född med katastrofsnitt.
När dom föddes vägde dom 735 och 832 gram, T var 34 cm och J var 35 cm lång.



Jag hade aldrig sett något så litet. Våra små, små sköra mirakel.

1 kommentar:

  1. De var sex dagar då jag såg de små underverken för allra första gången.
    Så obeskrivligt små och ändå hade de
    en livskraft som gjort att de tagit sig igenom så mycket svårigheter under året som gått ! Det är verkligen två små mirakel-killar ni har fått.

    SvaraRadera