onsdag 13 juli 2011

Cause baby you're a firework come on, show 'em what you're worth make 'em go "Ah, ah, ah" as you shoot across the sky

Idag har en fantastiskt trevlig tjej ifrån Habiliteringen varit här och lämnat en stol till Jamie som han ska ha fram tills vi ska prova ut den "riktiga" stolen i Augusti.
Den här stolen blev faktiskt en riktig höjdare! Han blir så stolt när han sitter i den och han är betydligt starkare i nacken än vi trott! Han orkar sitta i stolen mellan 5-10 minuter i taget, och det är ett otroligt framsteg för honom att klara av det här. 
Snacka om kämpe! Fantastiska, underbara Jamie! <3

Imorgon ska vi först besöka öronläkaren på Sahlgrenska med båda pojkarna, sen ska jag träffa en tjej på Partille kommun och ha ett möte om att jag vill blir Jamies personliga assistent. Imorgon ska jag mest få information.. vi kommer behöva träffas flera gånger.
Håll alla tummar i världen för oss att det ska gå bra!
Det hänger över mig, jag önskar så att det vore enkelt med alla papper och möten.. jag får alltid en klump i magen.
Tänk om det räckt med ett läkarintyg och ett samtal, så var det klart! ;)
Tack och lov har vi ett fantastiskt team som står bakom oss!








1 kommentar:

  1. Jag har sagt det förut men jag säger det igen: Jamie kommer att slå oss med häpnad många gånger !
    Hoppas att ditt besök på kommunen kommer att ge dig de svar du hoppas på !!!
    Sitter på axeln ..!

    SvaraRadera