tisdag 26 april 2011

Återigen, ledsen att jag dröjt så med att uppdatera bloggen!

Vi grejjar fortfarande för fullt här hemma! Nu har jag installerat en duschkabin och nytt skåp under handfatet, vilket innebar att jag fick leka rörmockare i några timmar innan jag fick ordning på det.. det är tur att det finns en huvudkran till vattnet! 

 Det finns fortfarande så mycket att göra, men jag har valt att ta det lite lugnt i ett par dagar.. det var läge för det då jag har värk i hela kroppen!

I Fredags (på långfredagen) firade vi min brorsdotter M som fyllde 18 år den 24 april!
Fantastiskt god mat bjöds det på och måånga goda skratt! Det var så roligt att träffa allesammans, det får vi snart göra om! :)

Imorgon ska vi träffa Tage och Jamies läkare, Ola Hafström på Neo mottagningen. Ola arbetade med våra små när de var inskrivna på avd 316. Han följer Neo barnen under många år efter att de skrivits ut, och det är flera månader sedan han träffade pojkarna. Det ska bli roligt att träffa honom och se vad han säger om våra små guldklimpar!
och imorgon ska vi äntligen till Habiliteringen med Jamie för första gången! Det ska verkligen bli intressant att träffa sjukgymnasten och höra vad vi kan göra för att hjälpa Jamie! Tänk på oss lite mellan klockan 11 och 15 imorgon.. jag ska försöka uppdatera er imorgon kväll om hur det gått! :)


Tage pratar med pojken i spegeln hemma hos min bror E  

Jamie och M <3

Tage & W <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar