onsdag 13 april 2011

Färdigt projekt och en trevlig fika!

Idag har jag gjort färdigt ännu ett projekt!
Pojkarna har nu fått en lekhörna/hage under vår trappa. Det är sååå mysigt därinne bland spöken, fladdermöss och tigrar. Vi har satt upp några Osram Dot it lampor också, det världens bästa grej när man inte vill dra slappar, dom drivs på batterier. Perfekt där små knattar ska hålla till... ;)

När jag var färdig med hagen så fick jag knalla iväg och handla lite, vi hade akut kaffe, kaffefilter och blöjbrist (snacka om kombo)!
På väg ifrån affären så hörde jag någon hojjta efter mig. Det var Jamies gudmor som vi inte träffat på ett tag, så vi satte oss på ett fik och tog en kopp kaffe och pratade en stund. Det var väldigt roligt! :)

Tage har varit lite mer på allerten idag, iallafall tills efter att han sovit eftermiddag..sen vaknade han på heeeelt fel sida. Var ledsen i ett par timmar och slocknade igen vid 19.30 tiden. Jag kunde inte hitta någon riktig förklaring till varför han var så ledsen idag heller? Kanske han helt enkelt inte sovit färdigt och kom galet på´t?..
Inte lätt att veta...kanske är en kombination av flera olika saker.
Men det har varit en mycket bättre dag jämfört med igår.

Imorgon ska vi på hörselundersökning för båda pojkarna på Mölndals sjukhus.
Jag skriver hur det gått  på undersökningen imorgon kväll! :)



Pojkarnas nya lekhage/myshörna!

Jamie & hans gudmor (bilden är tagen på pojkarnas dop)
Två trötta små kottar efter att ha varit ute på äventyr idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar