tisdag 12 april 2011

I never seen a smile that looked so sad

Idag har det varit en riktig "gnälldag". Tage har varit sååå ur fas och varit ledsen och arg mest hela dagen.
Jag kan inte riktigt tolka honom om jag ska vara ärlig, om han har ont i tänderna eller om han är frustrerad över att han vill vissa saker, men ännu inte kan...
Det är synd om honom när han har dagar som denna, det finns inga som kan se så ledsna ut som Tage och Jamie! It breaks my heart!
Han slocknade efter måååånga om och men runt klockan 19.00. Håller alla tummar i världen för att han sover hela natten och vaknar som en "ny" kille.
Lille Jamie han har varit så lugn och sansad idag, han har lekt i babygymmet och sovit både för och eftermiddag. Redig kille!
På projektfronten har jag inte kunnat göra så mycket, det jag hunnit med idag är att installera nya spotlights i köket, och så har jag fläckt ur de hemska gmla lysrörsarmaturerna vi hade innan. Jag vågar  nästan inte tänka på hur länge de suttit där. ;)
Imorgon får vi se om jag hinner göra färdigt pojkarnas "myshörna"..det beror på hur de små mår.

Och jag måste självklart berätta att vi fått en tid på habiliteringen/sjukgymnastiken för lille Jamie i slutet av April! Det lönar sig ibland att ligga på och vara lite enveten.
Vi är väldigt lättade över att vi nu kommer få hjälp och stöd för att kunna stimulera och stärka Jamie på bästa sätt!

Kastar in en bild på de nya spotlightsen och en video med underbara Styx.
Tro mig, de är ett av de band som går på högvarv i stereon när jag håller på med projekten här hemma.
Nu väntar bingen, imorgon är det en ny dag!

Tre spotlights installerade i köket

                              

1 kommentar: