måndag 4 april 2011

Tage för ganska exakt ett år sedan...

Dessa foton på Tage och mig är tagna den 6 April 2010...
Pojkarna var alltså ca tre veckor gamla.
Jag kommer fortfarande ihåg alla medicinska namn, begrepp och behandlingar som syns på bilden.
C-pap, Aträrnålar, Blodtransfusion, Pox, Celastica, Mepilex osv osv.. detta är bara några av alla de saker vi kommit i konakt med under tiden på Neo.
Ibland kan jag fortfarande höra det puffande ljudet ifrån C-papen, det liksom kommer och går vissa dagar, kan ungefär jämföras med den där känslan efter att man lyssnat på för hög musik..
Visst är det otroligt att våra små blivit så stora? Helt ofattbart när man ser de här bilderna.

Nu måste jag gå och lägga mig. Morgonpigga Tage kommer väcka mig innan tuppen. ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar